Branding
Met branding maak je de klant diep bewust van jou merk. Het is de uitstraling van jouw onderneming naar de buitenwereld. De brand, je merk, moet ervoor zorgen dat marketingactiviteiten een goed gevoel oproepen. Ook al is er op dat moment geen product of dienst gekocht. Dit is de reden dat het definiëren (het branden) van je merk zo belangrijk is, het zorgt voor uniformiteit. Als je weet wie je bent, kun je veel beter beoordelen of je marketing klopt bij wie je bent en wat je wilt uitstralen.
In nog bredere zin kunnen alle activiteiten en contacten met klanten worden beschouwd als branding. Elke vorm van interactie met klanten en het publiek bepalen immers de perceptie van het merk. Branding geeft marketing inhoud en context. Samen ontwikkelen we jouw merkidentiteit.
1. Merk identiteit
Met branding ga we samen bouwen aan jouw merk. We ontwikkelen een merkidentiteit. Met als doel om de bekendheid van de onderneming of merknaam te vergroten. Kijkend naar wie je als organisatie bent, gaan we in op wat je drijfveren zijn, je kernwaarden en persoonlijke eigenschappen. Dit is ook de reden dat het definiëren (het branden) van je merk zo belangrijk is. Als je weet wie je bent, kun je veel beter beoordelen of je marketing klopt bij wie je bent en wat je wilt uitstralen. We geven hiermee context aan je marketing en communicatie en laten je klanten dit ervaren.
ON- en OFFLINE COMMUNICATIE
Als het fundament van de marketingstrategie is bepaald kan er gewerkt worden aan het communicatieplan. Hierin bepalen we, vanuit strategie, welke media on- of offline wordt ingezet.
RELATIEMARKETING & EVENTMANAGEMENT
Relatiemarketing legt nadruk op klantbehoud en klanttevredenheid. Een event kan ook onderdeel zijn van relatiemarketing. Organisatie en uitvoering van events kan FIE verzorgen.
Public relations
Door promotie middels diverse netwerken, kanalen en contacten toe te passen kunnen we samen je netwerkwerk vergroten. PR is belangrijk, want het ‘vermenselijkt’ je verkoop.